نکات مهم برای ثبت آگهی رایگان

  • 29 شهریور 1401
  • 0 نظر
  • admin

امروزه در دنیای تبلیغات به روش مدرن، سایت های تبلیغاتی به بهترین روش بستری را برای تبلیغات و ثبت آگهی های کاربران فراهم کرده اند. ثبت آگهي به خصوص آگهی رایگان در اينترنت در پلتفرم ها و سایت‌های پر بازدید حاوی نکاتی بوده که برای صاحبان کسب و کار بسیار مهم است. در ادامه به این نکات مهم برای ثبت آگهی رایگان در سایت های نیازمندی می پردازیم.

شرایط ایده آل برای ثبت آگهي رایگان در اينترنت

  • انتخاب یک وب سایت پربازدید و با کیفیت؛
  • تیتر و عنوان ‌بندی مناسب برای آگهی رایگان؛
  • متن آگهی خیلی طولانی نباشد تا موثر شود؛
  • درج توضیحات کامل در آگهی که موجب جذب مخاطب گردد؛
  • استفاده از عکس‌های مناسب و مرتبط با متن و موضوع آگهی؛
  • استفاده از جمله ‌بندی‌ های مناسب اصولی و مناسب؛
  • به روز رسانی های منظم آگهی رایگان؛
  • نگارش متن جذاب برای جلب توجه مخاطب و ایجاد انگیزه برای ترغیب خواندن آگهی.

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

قبل از شروع تبلیغات و ثبت آگهی رایگان، قطعاً باید در مورد اینکه چه کسی را هدف قرار می دهید فکر کنید. این چیزی است که بر کل استراتژی تبلیغاتی شما تأثیر می گذارد. مثلا با توجه به اینکه شما یک سایت تجارت الکترونیکی دارید که غذای کودک می فروشد، مخاطب اصلی شما والدینی خواهند بود که حداقل یک نوزاد دارند.

هدف تبلیغاتی خود را روشن کنید

قبل از شروع تبلیغات در آگهی رایگان، باید اهداف تبلیغاتی خود را مشخص کنید. متن های تبلیغاتی، تصاویر و غیره باید برای این اهداف مرتب شوند. به عنوان مثال، هدف شما ممکن است فروش یک محصول یا خدمات، ایجاد آگاهی از برند، بازدید از یک فروشگاه یا دانلود یک برنامه باشد.

کلمات کلیدی خود را تعیین کنید

کلمات کلیدی با جست و جوهای کاربران در موتورهای جست و جو مطابقت دارند و تبلیغات شما فعال می شود. کلمات کلیدی که مشخص می کنید باید با محصول، خدمات یا برند شما مرتبط باشند. ابزارهای زیادی در بازار وجود دارد که می توانید از آنها برای انجام تحلیل کلمات کلیدی استفاده کنید.

در مورد کلمات کلیدی منفی چه می دانید؟

کلمات کلیدی منفی، بر خلاف کلمات کلیدی استاندارد، نوع تطبیق کلمه کلیدی و روش بهینه سازی هستند که برای جلوگیری از نمایش تبلیغات شما در آگهی رایگان بر روی کلمات تعیین شده در نتایج جست و جو استفاده می شود. به عنوان مثال، فرض کنید کلمه کلیدی “پیراهن مردانه” را در حساب تبلیغات خود دارید. اگر هیچ کلمه کلیدی منفی را به کمپین های خود اضافه نکنید، تبلیغات شما در جست و جوهایی مانند “چگونه پیراهن مردانه را اتو کنیم” یا “خرید پیراهن مردانه در رویا” نیز فعال می شود. برای جلوگیری از چنین کلیک های غیر ضروری، باید کلمات کلیدی منفی مرتبط با کلمات کلیدی خود را نیز تجزیه و تحلیل کنید.

تبلیغات شرکت های بزرگ را کپی نکنید

شما باید در انتخاب هدف خود دقت کنید. در واقع، هنگام طراحی یک تبلیغ یا نوشتن یک متن تبلیغاتی و ثبت آگهی رایگان، باید وضعیت شرکت خود را در نظر بگیرید. به طور خاص، شما باید اهداف، بودجه، مشتریان و غیره خود را در نظر بگیرید. به عبارت دیگر، شما نباید استراتژی های تبلیغاتی شرکت های بزرگ را کپی کنید. شما باید فرمول خود را توسعه دهید. این کافی نیست که با خود بگویید “شرکت X خدماتی مشابه خدمات من ارائه می دهد، بنابراین من باید آنها را دوست داشته باشم”. شرکت های بزرگ چندین هدف دارند که ممکن است با اهداف شما متفاوت باشد.

از شوخ طبعی با احتیاط استفاده کنید

استفاده خوب از شوخ طبعی در متن آگهی و تبلیغات رایگان می تواند موفقیت بزرگی را تضمین کند و به طور موثر علاقه مخاطب را جلب کند. اما لزوماً آنها را متقاعد نخواهد کرد. در واقع، طبق مطالعه مک‌کولوم و اسپیلمن، میزان توجه به‌ دست‌ آمده در تبلیغاتی که از طنز استفاده می‌کنند 75 درصد بیشتر از سایر تبلیغات است. با این حال، تنها 31 درصد از آن تبلیغات متقاعد کننده تر از حد معمول بودند. به عبارت دیگر، توجه را جلب کردند، اما لزوما نمی فروشند. مراقب باشید، زیرا این استراتژی می تواند به شما آسیب برساند. در صورت استفاده نادرست، می تواند باعث سردرگمی شود و اعتبار شما را به خطر بیندازد. در واقع، آنچه برای شما خنده دار است برای همه خنده دار نیست. برای اطمینان از موفقیت پیام خود، باید مخاطبان هدف خود را کاملا بشناسید.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه

*

code