معرفی برند کفش و پوشاک آمریکایی اسکچرز

  • 20 اردیبهشت 1401
  • 0 نظر
  • admin

اسکچرز برندی آمریکایی است و از جمله فعالان صنعت کفش و پوشاک، که به دلیل راحتی بی نظیر تولیدات خود، شهرتی جهانی دارد. این برند نخستین بار توسط رابرت گرینبرگ در سال 1992 میلادی در ایالت کالیفرنیای آمریکا تاسیس شد.این شرکت در ابتدا فعالیت خود را در حیطه ی مد و فشن آغاز کرد و بر سر زبان ها افتاد، سپس کم کم به حوزه ی تولید کفش های حرفه ای دویدن ورود پیدا کرد و در این حیطه بسیار خوش درخشید. اسکچرز تمرکز خود را بر روی اشخاصی گذاشت که برای فعالیت های عادی خود به یک جفت کفش راحت، کاربردی و در عین حال زیبا و خوش فرم احتیاج داشتند. برند اسکچرز یک نام آشنا در دنیای کفش های اسپرت و کتانی می باشد و رقابتی تنگاتنگ با سایر برندهای دیگر مانند آدیداس، نایک، ریباک و… در کل دنیا دارد. کفش های اسکچرز از زیبایی ظاهری بسیار خوبی برخوردار هستند و جزء شیک ترین و زیبا ترین کفش های موجود در بازار محسوب می شوند که میتوانید به راحتی با انواع لباس ها آن را ست و هماهنگ کنید. کفش های اسکچرز علاوه تولید های زنانه و مردانه، برای کودکان نیز طراحی و تولید شده اند و با تهیه ی آن سلامت را به خود هدیه می دهید و می توانید در هر مناسبت هایی به خوبی از آن بهره گیری نمائید.

چرا اسکچرز ؟

قبل از تولید کفش های اسکچرز، کفش های ورزشی موجود در بازار پس از گذشت مدتی، شکل خود را از دست می دادند و به کمر و پا آسیب میرساندند ؛ اما اسکچرز با طراحی و تولید کفش های مرغوب، سبک و باکیفیت بالا توانست بر این موضوع غلبه کند و به سرعت محصولاتش در سراسر دنیا شناخته و پرطرفدار شود. یکی از تکنولوژی و طراحی هایی که اسکچرز برای ساخت کفش های خود بهره گیری کرد، بالشتک های تزریقی Eva در کفی کفش ها بود. Eva از بهترین و مناسب ترین جنس ها برای ساخت زیره کفش ها و کتانی ها بوده و اکثر کفش هایی که از این جنس بهره گیری می شوند، استانداردهای لازم را به همراه دارند و باعث ایجاد کفش های بسیار سبک و انعطاف پذیر شده است. Eva نوعی پلیمر بسیار نرم و منعطف می باشد که طول عمر بسیار بالایی به همراه دارد و میتواند به خوبی در مقابل ساییدگی و خوردگی مقاومت داشته باشد. همچنین ویژگی ارتجاعی و انعطاف پذیری بالا منجر شده است تا در زمان دویدن، راه رفتن و پیاده روی فشاری بر روی زانوها و کمر وارد نشود. شرکت اسکچرز تلاش کرده است تا کفش های خود را با رویه های قابل تنفس در بازار عرضه کند تا در زمان استفاده پاها داخل آن عرق نکند.این شرکت همیشه به رضایت مصرف کنندگان و نوآوری اهمیت بسیار زیادی می دهد که همین موارد منجر شده تا طرفداران خاص خودش را پیدا کند و با آپدیت کردن محصول ها و نیز منطقی نگه داشتن قیمت ها تلاش در افزایش فروش خود داشته است.

تکنولوژی هایی که پاهای شما هر روز به آن ها احتیاج دارد

فناوری و تکنولوژی هایی که اسکچرز در طراحی و تولید کفش های اسپرت روزمره و کتانی های خود به کار می برد، همان هایی می باشد که پاهای شما هر روز به آن احتیاج دارند ؛ حتی در زمان هایی که قرار نیست مدت زمان زیادی راه بروید. این تکنولوژی ها به شرح زیر می باشد:

  • Memory foam خصوصیت کلیدی اسکچرز

احتمالا تا کنون درباره کفی های طبی چیزی شنیده اید، کفی هایی که نه تنها راحتی پا را بیشتر می کنند بلکه از دفرمه شدن و آسیب به پا نیز جلوگیری می کنند.خصوصیت منحصر به فرد مموری فوم این می باشد که مطابق پای شما شکل می گیرد و پس از گذشت مدتی کاملا قالب پای شما می شود و گودی پاها را پر می کند. کفی های Memory Foam یکی از معروف ترین کفی های طبی هستند که خصوصیت های زیر را به همراه دارند:

  1. حفظ بیشتر تعادل زمان راه رفتن
  2. افزایش راحتی بیشتر کفش
  3. جلوگیری از فشار به پاشنه پا
  4. حمایت بیشتر از ساق پا
  • Grip Technology برای جلوگیری از لیز خوردن

یکی دیگر از مهم ترین خصوصیت هایی که منجر می شود کفش های روزمره، پیاده روی، ورزشی و… اسکچرز برای بهره گیری بسیار مناسب باشند، خصوصیت ضد لغزندگی است. اهمیتی ندارد سطحی که بر روی آن قدم می زنید چرب و یا خیس باشد، می توانید اطمینان حاصل کنید که زیره کفش اجازه نمی دهد تا لیز بخورید.

  • Goga Max برای انعطاف پذیری بیشتر

چنانچه به دنبال محصولی هستید که به اندازه لازم انعطاف پذیر باشد و نرمی آن منجر شود حس پا برهنه راه رفتن داشته باشید، فناوری Goga Max که در لایه میانی زیره کفش های مختلف اسکچرز به کار رفته است، مخصوص شما می باشد. این فناوری نرمی و انعطاف پذیری کفش را به شکل بسیار چشم گیری بالا می برد و راحتی کفش را بیشتر می کند.

دلیل محبوبیت کفش های اسکچرز

  1. طول عمر بسیار بالا
  2. سبکی و انعطاف پذیری مناسب
  3. رنگ بندی متنوع و کاربردی
  4. بهره گیری از پارچه مرغوب و باکیفیت
  5. جلوگیری از تعریق
  6. وجود بالشتک های تزریقی کف کفش
  7. وجود لایه میانی در قسمت کفی برای جلوگیری از ضربه
  8. رویه ضد آب و قابل تنفس
  9. وجود پد در قسمت زبانه و آستر

کفش اسکچرز اصل را از کجا بخریم؟

در دنیای امروز کالاهای تقلبی بسیاری در بازار عرضه شده، به صورتی که امکان اعتماد کامل به یک کالا درباره اصل بودن آن سخت تر شده است. فروشگاه اینترنتی پارسی بای به شما تضمین قیمت و اصالت کالاهای اسکچرز را می دهد و می توانید با خیالی آسوده کالاهای خود را از آن تهیه نمائید.همچنین در صورت اثبات کالای تقلبی می توانید محصول خود را عودت دهید.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط