نقش ضربه گیر و نایلون حبابدار در اسباب کشی

  • 19 دی 1400
  • 0 نظر
  • admin

یکی از کاربردی ترین وسایل برای حفظ ایمنی لوازم در هنگام اسباب کشی نایلون حبابدار است. این محصول نقش ضربه گیر را در جابجایی وسایل حساس و شکستنی داشته و تا حد امکان از خسارات ناشی از اسباب‌کشی جلوگیری می کند. در این مطلب قصد داریم از نقش ضربه گیر نایلون حبابدار در موقع اسباب کشی (بهترین گزینه برای بسته بندی لوازم و وسایل حساس و شکستنی) بگوییم.

نایلون حبابدار چیست؟

بهترین ابزار برای بسته بندی در اسباب کشی محسوب می شود. حباب های روی این محصول به صورت عایق و ضربه گیر عمل کرده و مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. جنس نایلون حبابدار از پلی اتیلن بوده و از دو لایه تا پنج لایه بسته به نوع کاربرد تولید می گردد.

نحوه استفاده از نایلون حبابدار در اسباب کشی

در بسته بندی وسایل حساس و شکستنی در هنگام جابجایی یا اسباب کشی از نایلون حبابدار استفاده می کنند. چون حباب های آن نقش ضربه گیر داشته و وسیله را از آسیب‌های بیرونی حفظ می‌کنند. بعد از کشیدن آن بر روی وسایل می توان از چسب پهن برای محکم‌ کاری و ثابت نگه داشتن نایلون‌ به دور وسایل استفاده کرد. در حین استفاده بهتر است حباب ها در داخل و در تماس با کالا باقی بمانند و فرآیند بسته بندی بر این اساس انجام شود. همچنین برای محافظت بهتر باید وسایل شکننده و کوچک را حداقل در دو لایه بپیچید.

بسته بندی های مهم در هنگام اسباب کشی

همواره جابجایی وسایل شکستنی در هنگام اسباب کشی دغدغه افراد بوده است. در چنین شرایطی وسایلی مانند چینی و شیشه ای را باید با خرید نایلون حبابدار پوشش داد تا در برابر آسیب های احتمالی ایمن باشند. بهتر است قبل از آن از کاغذ یا روزنامه به دور وسایل استفاده کرد. از وسایل مهم دیگر در هنگام اسباب کشی وسایل الکترونیکی است که علاوه بر قیمت بالایی که دارند، بسیار آسیب‌پذیر بوده و در برابر عواملی مانند فشار و ارتعاش دچار آسیب می‌ گردند. نایلون حبابدار گزینه بسیار مناسبی برای بسته‌بندی آنها محسوب می شود. گوشی‌ها، رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ، تبلت‌ها و دستگاه‌ها را نیز می‌توان با این محصول بسته‌بندی کرد. انواع نایلون آنتی استاتیک خاصی برای آنها وجود دارد.

نقش ضربه گیر نایلون حبابدار

نایلون حبابدار با ایجاد حباب های هوا از ضربه محافظت می کند. همچنین به عنوان ماده ای ظاهر می شود که از وسایل در هنگام اسباب کشی در برابر اثرات گرما و مایعات محافظت می کند. امروزه برای محافظت در هنگام حمل و نقل وسایل مهم استفاده می شود.

اگرچه نایلون حبابدار معمولاً از حباب‌های استاندارد در اندازه‌های خاص تشکیل شده‌اند، مدل‌های حباب نایلونی بزرگ و ضخیم برای حمل اقلام بزرگ‌تر در اسباب کشی طراحی شده‌اند، زیرا به بسته‌بندی قوی‌تری نیاز است. به طور معمول آنها در حمل و نقل کالا از خانه به خانه یا برای بسته بندی محموله های بزرگ استفاده می شوند.

نایلون حبابدار استاندارد برای اقلام کوچک تر و متوسط ​​استفاده می شود. مواد بسته بندی حباب بزرگ ممکن است نتوانند اجسام کوچک را به اندازه کافی خوب پوشش داده و ممکن است شکاف هایی در بین آنها وجود داشته باشد. از سوی دیگر، اقلام حجیم نیز می توانند برای پوشش استاندارد حباب دار بسیار مقاوم باقی بمانند. نایلون حباب بند بزرگتر و ضخیم ترپیچیدن آن با آن جلوه محافظتی بیشتری ایجاد می کند. این یک انتخاب ایده آل برای جابجایی وسایلی مانند یخچال، فر، مبلمان و … در اسباب کشی است.

مدل های نایلون حبابدار

مدل های نایلون حبابدار در نوارهای عرضی یا طولی یا حباب‌های کوچک هوا به شکل‌های گرد تولید می‌شود. نایلون های حباب دار در نوارهای بلند؛ مدل هایی هستند که به طور ویژه برای کمک به حمل و نقل محصولات الکترونیکی به طور کلی و جلوگیری از شکستگی در اثر ضربه طراحی شده اند. محصولات الکترونیکی دارای صفحه نمایش شکستنی هستند. به لطف بسته بندی نایلونی حباب دار، می توان وسایل را بدون شکستگی یا خراشیدگی در اسباب کشی حمل کرد.

در کار بسته بندی، ترجیحاً مدل نایلون حبابدار کوچک هوا است که می توان از آنها برای چند منظوره استفاده کرد. نایلون های بسته بندی حباب دار با حباب های کوچک هوا، به گونه ای طراحی و تولید شده است که برای بسته بندی انواع مختلف محصول در هنگام اسباب کشی مناسب باشد. شرکت حباب باران با فروش نایلون حبابدار با بهترین قیمت و به صورت عمده و خورده در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط